Algemene tandheelkunde

Algemene tandheelkunde

Tijdens een controle kijken wij of uw tandvlees gezond is en controleren wij uw gebit onder andere op gaatjes. Indien nodig kunt u op tijd worden doorverwezen naar een specialist, bijvoorbeeld op het gebied van tandvleesontsteking (de parodontoloog) of beugels (de orthodontist). Onder algemene tandheelkunde verstaan wij o.a.:

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Mondzorg Swifterbant? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer .

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:30 - 13:00 | 13:45 - 17:00
dinsdag08:30 - 13:00 | 13:45 - 17:00
woensdag08:30 - 13:00 | 13:45 - 17:00
donderdag08:30 - 13:00 | 13:45 - 17:00
vrijdag08:30 - 13:00 | 13:45 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Noordsingel 45
Swifterbant 8255AD
Route

Patiëntervaringen

1446 reviews · ⭐ 9.0 gemiddeld

,

,

Uitstekend geholpen

De tandarts legt goed uit wat ze gaat doen. Ze is zeer kundig en heeft humor.

Alles oke

Aardige dame met bruine ogen met assistentie van poolse dame spreek bijna goed Nederlands haha

Uitstekend

Prettig om altijd naar de tandarts te gaan... Ik ben super blij met ze! Ze doen hun werk uitstekend

Positief

Door de tandarts ( Janneke) vriendelijk ontvangen. De behandelplannen duidelijk uitgelegd. Controle werd prettig uitgevoerd.

Professioneel en vriendelijk

Ik kwam voor erge pijn en de tandarts heeft eea kundig en systematisch onderzocht waarbij zij ook continu uitleg gaf van wat ze waarom deed. Alleen er dat de toezegde telefonische opvolging niet gebeurt is,… doet de zeer goede ervaring weer een beetje teniet.

Fantastisch!

Goeie behandeling en heel fijn dat alles van te voren heel goed besproken wordt en verteld wordt tijdens de behandeling

Gewoon goed

Mijn vragen werden adequaat, rustig en vriendelijk beantwoord. Ook werd er tijdens de behandeling verteld waar ze mee bezig waren. Daar hou ik van.

Heel goed geholpen.

Heel goed geholpen! Iedereen is even lief en meelevend.

goed geluisterd en goed advies

de tandarts deed eerst een algemene controle en luisterde goed naar de opmerkingen van de klant (ondergetekende) over het gebit. Vervolgens nam de tandarts foto's van zowel het bovengebit en het ondergebit. Daarna gaf ze het advies om een oudere kies te behandelen door een kroon te plaatsen, waardoor het kauwoppervlak verbeterd gaat worden. Er is een duidelijke prijsopgave gemaakt en ik heb toestemming gegeven om via drie behandelingen de kies te behandelen. Sorry dat ik de naam van de tandarts niet weet. Deze persoon ken ik nog maar pas en ik heb geen naam gevraag in eerste instantie.

Uitstekend

Snel en goed geholpen

Vriendelijke medewerkers

Een bezoek aan de tandarts of mondhygieniste is nooit fijn, maar het scheelt al zoveel als je vriendelijk ontvangen wordt en ze even aan je vragen hoe het met je gaat.

Goed geholpen

Ondanks vooraf enorm tegen de behandeling te hebben opgezien, erg goed geholpen.

Prima

Professioneel en vriendelijk. Wordt goed naar je geluisterd.

zeer goed

vriendelijk personeel en een bekwame tandarts,

Goed behandeld

Op tijd wordt geroepen Geen haast tijden de behandeling Vrouwelijke

Vriendelijk en deskundig

Afspraak was op tijd, tandarts (en medewerkers) was vriendelijk en deskundig

Vriendelijk, snel en deskundig geholpen

Combi afspraak mondhygiënist en tandarts controle. Met aandacht en alertheid blijft mijn gebit in goede conditie

Top behandeling

Fijne behandeling met prettig contact

Prima, duidelijk, vlot, verzorgd.

Afspraak en terugkomafspraak-in-een gemaakt. Voor de volledigheid daags ervoor nog een vriendelijke herinnering ontvangen voor de gemaakte afspraken; Punctiueel qua duidelijkheid; Verzorgde behandeling met heldere uitleg.

Vriendelijk, empathisch, top vakmensen

Goed en vriendelijk geholpen door Janneke en een dag later door Vanessa

Goede zorg

De mondhygiëniste legt goed uit. Ook welke ragers het beste te gebruiken waardoor ik geen probleem met mijn tandvlees meer heb. Over de tandarts ben ik ook erg positief neemt de tijd en rust om uit te leggen wat ze gaat doen.

Prima

Vriendelijke deskundige tandarts Janneke

Geweldig

Super goede en pijnloze behandelingen!